Välkommen till SPIF Judo – Mästarklubben

För att börja träna hos oss ber vi dig fylla i formuläret nedan. Du provtränar alltid avgiftsfritt de två första gångerna.

I kommentarsfältet skriver du vilken grupp anmälan gäller och aktuell avgiftskategori.

För aktuella priser se våra avgifter

1.    Liten & Stor 4-6 år – söndagar kl. 10–11

2.    Liten & Stor 4-6 år – söndagar kl. 13–14

3.    Barn 7–10 år – Vit och halvgult

4.    Ungdomar 11-15 år – Vit och halvgult

5.     Stödmedlem

Kommer du från en annan klubb och har tränat judo tidigare och vill börja träna hos SPIF Judo. Beskriv din din erfarenhetsnivå i kommentarsfältet så hjälper vi dig att komma till rätt grupp.

Ni får provträna de första 2 gångerna utan kostnad. Vill ni sedan fortsätta träna betalar ni den e-post faktura ni fått innan nästa träning.

Tack för din anmälan. Vi ses på mattan!

Vänliga hälsningar,

SPIF Judo

Genom att anmäla er/eller som målsman anmäla ett barn till SPIF Judo samtycker ni till att föreningen använder uppgifterna i vårt register enligt Dataskyddsförordningen (GDPR, The General Data Protection Regulation).

Ni samtycker även till att harmlösa personuppgifter som inte skadar eller kränker dig som individ, grupp eller lag som t.ex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på SPIF Judos officiella hemsida och sociala kanaler. Om ni inte samtycker till att vi publicerar era personuppgifter eller vill att vi raderar publicerade personuppgifter kan ni begära det genom att skicka ett meddelande till info@spifjudo.se

Personuppgifter
* PersonNr: -