Välkommen till Staffanstorps Judoklubb!

Välkommen till Staffanstorps judoklubb!

Välkommen i klubben och gör din registrering här. Skriv vilken grupp det gäller i kommentarsfältet.

Du kan också läsa mer på klubbens hemsida: Att börja träna judo hos oss.

Våra träningstider kan se genom att klicka här.

Har ni tidigare erfarenhet av judo? Vänligen ange då detta i kommentarsfältet, vilken grad och när ni senast tränade, så hjälper det oss att välja rätt grupp för just er.

Om du redan är medlem

Är du redan medlem hos oss kan du när som helst uppdatera dina uppgifter via detta formulär. Om vi kan se att någon av era e-mail adresser inte fungerar längre kommer vi uppmana er till detta för att ha färsk kontakt information. Du behöver i detta fallet inte skriva i vilken grupp du eller ditt barn går.

Generell information om vårt medlemsregister:

I kommentarfältet kan ni skriva information medicinska hinder, allergier, med mera.

Genom att anmäla dig/ert barn till oss godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register, i enlighet med vår Integritetspolicy som kan läsas på vår hemsida.

Ni godkänner även att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på klubbens officiella hemsida. Om ni inte vill att vi publicerar era uppgifter kan ni skriva det i kommentarsfältet.

Tack för din anmälan/uppdatering!

Glöm inte skriva i kommentarfältet vilken grupp du eller ditt barn går eller om du vill vara stödmedlem/supporter.

Personuppgifter
* PersonNr: -