Anmälan till Husie IF

Välkommen till Husie IF!

För att anmäla dig som spelare eller ledare  i vår förening ber vi dig fylla i nedan formulär.

Förenings avgifter finner ni Husie Idrottsförening (husieif.com)

Vill du bli stödmedlem i Husie IF , gå in via knappen stödmedlem SportAdmin - Föreningens bästa vän  som finns på vår hemsida. För 300 kr som stödmedlem, går ni gratis in på alla våra A-lagsmatcher samt tar del av föreningens erbjudande.

Om du är minderårig ska ett Intyg för ungdomsregistrering fyllas i och lämnas in.

Du hittar intyget under Blanketter/Filer på vår hemsida.

Tack för din anmälan!

Välkommen till Husie IF

Ni godkänner även att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på Husie IFs officiella hemsida. Om ni inte vill att vi publicerar era uppgifter vänligen meddela oss på husie@husieif.com.

Personuppgifter
* PersonNr: -