Medlemsregister Kristinehamns IBF

Hej KIBF:are!

Här delger du oss dina kontaktuppgifter, då du ska spela innebandy med Kristinehamns IBF. From säsongen 2018/19 kommer en faktura att skickas automatiskt till dig från vårt administrativa system.

I kommentarsfältet anger du vilken lag du tänkt spela i, samt om det finns syskon som spelar i föreningen, så vi kan ge rabatterad medlemsavgift.

Genom att ange uppgifter om ert barn till Kristinehamns IBF godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register , som vi hanterar utifrån de villkor som finns i GDPR.

Ni godkänner även att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på vår officiella hemsida. Om ni inte vill att vi publicerar era uppgifter får ni skicka ett mail till Annica Karlsson på kibf@kristinehamnsinnebandyforening.se..

Personuppgifter
* PersonNr: -