Anmälan till Fröjereds IF

Välkommen till Fröjereds IF!

För att bli medlem i vår förening (eller uppdatera dina uppgifter) ber vi dig fylla i nedan formulär, du får då ett svar till de epostadresser som du registrerat.

Om du är aktiv i innebandy eller fotboll så kommer dina uppgifter gå vidare till de som är ledare för ditt lag som kontaktar dig för ev. vidare information. När du registreras som närvarande på träningar /matcher skickas en uppmaning att betala medlems och ev deltagaravgift, skriv därför i kommentarsrutan vilken idrott/lag det gäller alt stödmedlem. För att vi på ett bra sätt ska kunna kommunicera med varandra krävs epostadress och telefonnummer (helst mobil) till målsman om du är under 18år.

Stödmedlemmar och aktiva i fotboll betalar i början på kalenderåret, innebandyspelare senast sista november. Om du deltar första gången i aktiviteter efter att halva verksamhetsåret passerats gäller din medlemsavgift även för nästa år.

Alla aktiva medlemmar som betalt medlemsavgiften är försäkrade under spel och resor, för mer info om detta kontakta din ledare.

Tack för din anmälan!

Med vänliga hälsningar

Fröjereds IF

Genom att anmäla er/ert barn till Fröjereds IF godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt GDPR (personuppgiftslagen). Fröjereds IF visar inte sista fyra siffrorna för lagledare etc, endast föreningsadministratörer har tillgång. Det är ett måste pga riksidrottförbundets regler för aktivitetsstöd (LOK). Vi lämnar i övrigt inte vidare personuppgifter oavsett vem som efterfrågar dessa.

Ni godkänner även att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på Fröjereds IF:s officiella hemsida. Om ni inte vill att vi publicerar dessa uppgifter måste ni maila till: info@frojeredsif.se

Personuppgifter
* PersonNr: -