Medlemsanmälan för spelare, ledare & oldboys

För att anmäla dig som medlem i Furulunds IK eller för att köpa årskort så ber vi dig fylla i formuläret nedan.

OBS! Ange i kommentarsfältet om du ansöker för:

• medlemskap som aktiv spelare
  • medlemskap som oldboysspelare
  • medlemskap som ledare

Befintliga medlemmar fyller i formuläret endast då personuppgifter ska ändras  (ny mailadress, nytt telefonnummer, nya adressuppgifter).

Tack för din anmälan!

Bästa hälsningar,

Styrelsen, Furulunds IK

Genom att anmäla ert barn till Furulunds IK godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt PuL (personuppgiftslagen).

Ni godkänner även att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som t ex namn, bild, statistik, etc publiceras på Furulunds IK:s officiella hemsida samt på föreningens Facebook & Instagram. Om ni inte vill att vi publicerar era uppgifter, skicka ett mail till kansli@furulundsik.se.

Personuppgifter
* PersonNr: -