ANMÄLAN

Hej,

Detta formulär är ett enkelt sätt att på egen hand sköta sin medlemsregistrering för att söka medlemskap/ändra uppgifter i Svarteborgs FK. För att anmäla dig och bli medlem i klubben ber vi dig fylla i formuläret nedan. Våra sektioner f.n. är Fotboll, Gymnastik, Innebandy, Spinning och Bastubad.

Kommentarsfältet: Var vänlig uppge vilken sektion, aktivitet alt. lag du tillhör eller om det gäller stödmedlem så underlättar ni hanteringen!

Familjemedlemskap: om två eller flera personer på samma adress registrerar sig som medlemmar kopplas de samman till en familj. Detta sker med automatik. Vill man inte detta, vänligen skriv det i kommentarsfältet.

Har du ändrat adress/mail/mobilnr eller liknande, fyll i dina uppgifter i formuläret igen. Systemet uppdaterar din profil med ändringarna. På så sätt hjälper du till att vi alltid har rätt uppgifter om dig.

Tack på förhand din anmälan!

Välkommen till Svarteborgs FK!

PS. Genom att anmäla ert dig och din familj (vuxna och barn) till Svarteborgs FK godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt GDPR (Dataskyddsförordningen). DS.

Personuppgifter
* PersonNr: -