Välkommen till IK EskilstunaGymnasterna

Tänk på att du i anmälan ska skriva den som anmälan gäller, alltså är det ett barn så är det barnet som vi behöver personuppgifter på.

I rutan "kommentarer" skriver du vilken grupp du är intresserad av att börja i.

Eftersom detta är en ideell förening förväntar vi oss hjälp av medlemmar och föräldrar vid arrangemang och tävlingar för att föreningen ska kunna bedriva sin verksamhet.

Till några av våra grupper är det kö! Om det är kö till just den grupp du gjort anmälan till så hamnar du automatiskt i vårt kösystem och blir kontaktad när det finns en ledig plats.

Medlem som vill uppdatera uppgifterna om sig själv:

För en uppdatering av alla personuppgifter i medlemsregistret så ber vi alla medlemmar/föräldrar att fylla i alla uppgifter och ange i rutan "kommentarer" att ni redan går i en grupp.

Fakturor och Betalning:

Betalning sker när ni fått en plats och bekräftar att ni vill ha den.

Kolla gärna dina inställningar för skräppost och anmäl info@ikeg.se och no_reply@utskick.sportadmin.se som säker adress för att information och fakturor inte ska hamna i skräppostmappen!

Tack!

Genom att Ni skickar formuläret godkänner Ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt GDPR.

Personuppgifter
* PersonNr: -