Medlemsanmälning

Välkommen till Svedala Tennisklubb!

För att bli medlem i vår förening ber vi dig fylla i formuläret nedan.

Den årliga medlemsavgiften för senior är 200:-, junior* 125:- och för familj** 400:- vilken kan betalas via receptionen eller till vårt pg 43 82 04–0 (ange personnummer).

Genom att anmäla dig eller ditt barn till Svedala Tennisklubb godkänner du att vi får hanterar och lagrar dina och ditt barns personuppgifter.

Du godkänner även att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på Svedala Tennisklubbs officiella hemsida, Svedala Tennisklubbs sidor i sociala medier o.dyl. Om du inte vill att vi publicerar dina uppgifter så skicka ett mail till  info(a)svedalatennis.se.

*t.o.m. det år man fyller 18 år

**gäller för två vuxna och hemmavarande barn t.o.m. det år barnet fyller 18 år. Skriv i kommentarrutan att ni vill lösa familjemedlemskap och då måste allas namn och personuppgifter måste uppges. Personuppgifter skall skickas in genom att fylla i en anmälan för varje person.

Tack för din anmälan!

Med vänliga hälsningar