Anmälan till Skridskoskolan

Välkommen till IFK Österåkers Konståkningsklubbs skridskoskola!

Nytt för denna säsong är att du anmäler dej för en termin i taget.

Alla som åkt i skridskoskolan säsongen 2022/2023 får ett  ett separat mail med anmälningsformulär. Återanmälan krävs för att ha en plats.

Vi tar emot nyanmälningar på denna sida och återkommer med besked om träningsgrupp.

Säsongen 2023/2024 erbjuder vi skridskoskola 2 dagar i veckan:

Tisdag    17.00-17:40

Söndag 12.40-13.20

Säsongen är mellan vecka 38-12 med paus för skolloven.

Anmälan gäller för en termin i taget. Priset är per säsong men delas i termin.

Säsongsavgift för skridskoskola inkluderar träningsavgift. Medlemsavgift utgår med 250 kr per säsong.

1 ispass/vecka = Säsongspris 2500 kr, + 250 kr medlemsavgift.  tisdag eller söndag som är bokat.

2 ispass /vecka = 4200kr + 250 kr medlemsavgift för 2 ggr/ veckan tisdag och söndag.

Vi debiterar 1 gång per termin. Säsongspriset delat i två och medlemsavgift vid första debitering.

Meddela i kommentarsrutan (ÖVRIGT) önskad omfattning och dag(ar).

Med vänliga hälsningar

Skridskoskolan

Genom att anmäla ert barn till våran skridskoskola godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt PuL (personuppgiftslagen).

Ni godkänner även att uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på våran officiella hemsida (www.ifkokk.se). Om ni inte vill att vi publicerar era uppgifter får ni ange det i rutan, kommentarer.

Personuppgifter
* PersonNr: -