Anmälan

För att anmäla dig eller bli medlem i vår förening ber vi dig fylla i nedan formulär.

OBS! I kommentarrutan skriver du in vilken/vilka grupper du önskar anmäla dig till. Som ny medlem kan man bara anmäla sig till Badmintonskolan alt vuxengruppen om inget annat sagts. Se information och tider på hemsidan. Skriv gärna också information som kan vara viktig för oss att veta, tex allergier.

Tack för din anmälan!

Med vänliga hälsningar

Askim Badminton Club

Genom att anmäla ert barn till Askim Badminton Club godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt PuL (personuppgiftslagen).

Ni godkänner även att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på Askim Badminton Clubs officiella hemsida. Om ni inte vill att vi publicerar era uppgifter, skicka ett mail om detta till info@askimbc.se

Personuppgifter
* PersonNr: -