Välkomna till vår nya tävlingsanmälan

Alla tävlingar som LEKK åkare kan anmäla sig till under våren 2024  finns nedan.

Tävlingarna är uppdelade i stjärntävlingar och klubbtävlingar.

C-åkare kan anmäla sig till stjärntävlingar, B-åkare kan anmäla sig till både stjärn- och klubbtävlingar. A-serieåkare kan anmäla sig till klubbtävlingar. Observera att de åkare som har två program har en egen lista med tävlingar. Alla klubbtävlingar har inte klasser för A-åkare. Kontrollera i inbjudan på arrangörens hemsida vilka A-klasser som finns.

Klicka på tävlingen för att få upp mer information om den.

Är ni osäkra på vilken tävling som ert barn ska delta i fråga barnets ansvariga tränare.

Hur man bokar:

Klicka på den blåa knappen "GÅ VIDARE". Fyll i din e-post i första steget (den som du fick informationen på), det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Välj åkare som ska tävla, och klicka sedan på den tävling som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Har ni frågor kontakta oss gärna på kansli@lerumskk.se