Varmt välkomna till bokningen!

Du befinner du just nu i bokningssystemet för våra  gymnastikgrupper. Här kan du anmäla dig till de grupper där det finns platser kvar. För att underlätta sökningen kan du filtrera på t.ex. grupp eller plats. Du kan även klicka på gruppen för att få mer information om den.

För dig som är ny medlem i föreningen vill vi förtydliga att alla nybörjare i barngymnastiken startar på bronsnivå. Silvernivå är för den som har hållit på med gymnastik ett par terminer tidigare och hunnit lära sig flera viktiga grundmoment, medan guld är för den som hållit på länge med gymnastik och är redo att träna avancerat. Är du osäker på vilken grupp som passar bäst tar du kontakt med oss, eller går in på vår hemsida och tittar på hur gruppmålen ser ut: https://www.stockholm-top.se/sida/?ID=222475.

Såhär bokar du:

Befintlig medlem:

Har du redan ett konto klickar du på den blåa knappen "Logga in för att boka". Fyll i din e-post i första steget, och fyll i engångskoden som nu skickats till din epost. Därefter väljer du medlem som bokningen ska göras på. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Ny medlem

Under "Logga in för att boka" fyller du i din e-post. Fyll sedan i engångskoden som nu skickats till din epost och välj "Ny deltagare", där du nu fyller i personuppgifter och skapar ett konto. Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning. OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

OBS! Anmälan är bindande!

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail kansli@stockholm-top.se.

Väl mött till en fantastisk gymnastiktermin!