Välkomna till vårt bokningssystem

Finns det ledig plats i någon av våra grupper kan du se detta här nedan.

Klicka på gruppen för att få upp mer information om den samt vilka förkunskaper som behövs.

Är ni osäkra på vilken grupp som passar ert barn bäst så ta en titt på vår hemsida för mer info www.bss.nu

Hur man bokar:

Ny medlem

Klicka på den blåa knappen "Logga in för att boka". Fyll i din e-post i första steget och därefter ditt/ditt barns personnummer samt övriga kontaktuppgifter. Du har nu skapat ett konto. Det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka.

Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Befintlig medlem

Har du redan ett konto klicka på den blåa knappen "Logga in för att boka". Fyll i din e-post i första steget, det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail info@bss.nu.