Liveresultat – tävling

Resultat (16)
Startlistor (12)
bemanningsmall.xlsFör administratör / tävlingsledare
funktionarsansvar-sslk.docFör funktionär att avstämma ansvarsområde.
Lathundar för Alpin tävlingsorg.pdfFör dig som ska ordna tävling från SSF
lathund-for-lagledarmote.docFör lagledare
mall-tavlingsinbjudan---andra-i-texten.docxMall för inbjudan till tävling. Använd och redigera till avsedd tävling
nu_skall_vi_ha_ta-vling.pdfEtt häfte som tagits fram som en hjälp för att utbilda klubbens tävlingsfunktionärer. Häftet ska vara till en hjälp för tävlingsledar- och funktionärsutbildningar på såväl distrikts- som klubbnivå.
policydokument-2016.pdfGemensamt policydokument/regelverk för tävlingar inom Stockholm 2016 fastslaget av Alpina kommittén, Stockholms Skidförbund.
tankvarda-tips-infor-extern-tavling.pdfEnkla tips som är bra att ha med sig inför planeringen och under tävlingsarrangemanget.

Sociala media