Alvik Kids Club 2024/2025

Hej!

Fyll i formuläret nedan för att anmäla ditt barn till Alvik Kids Club!

Alla killar och tjejer födda 2018-2021 är varmt välkomna. Avgiften för säsongen 2024/2025 är 2 100 kronor.

I anmälningsavgiften ingår 20 tillfällen med rolig, utmanande och utvecklande träning samt en Alvik-T-shirt.

Begränsat antal deltagare. Bekräftelse om att ni har fått en plats kommer via mejl. Mer information om exakta dagar och tider kommer längre fram!

Vid eventuella frågor kontakta kansliet på 08-870410 eller kansliet@alvikbasket.nu. Vi ser mycket fram emot att ha ditt barn i vår verksamhet!

Vänligen,

Alvik Basket

Genom att anmäla ert barn till Alvik Basket godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt GDPR (dataskyddsförordningen). Ni godkänner även att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på Alvik Baskets officiella hemsida. Om ni inte vill att vi publicerar era uppgifter får ni skicka ett mail till i kansliet@alvikbasket.nu.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Storlek på t-shirt *
Personuppgifter/Målsman
Fyll i den aktiva personens namn och födelsedatum. Är du över 18 behöver du inte fylla i målsmansuppgifter. Målsmansuppgifterna blir per automatik inte obligatoriska när du fyller i ett födelseår som innebär att du är över 18 år.
Personuppgifter
PersonNr * -