GF Göteborgsgymnasterna - paragymnastik

Vi har två paragymnastikgrupper:

Grön para 1 - för barn födda 2016-2012 och har träning på måndagar 16:30-17:30 i Lundenhallen. Denna gruppen är för tillfället full, om det öppnar sig platser till denna grupp inför nästa termin så hör vi av oss till er!

Grön para 2  - för barn och unga födda 2002-2011 och träning på lördagar 17:00-18:00 i Lundenhallen.

Paragrupperna är för personer med till exempel rörelsenedsättning, neuropsykiatriska och/eller intellektuella funktionsnedsättningar. Vi utgår från rörelseglädje och ser möjligheter istället för begränsningar. Gymnasterna får bland annat träna grundmotorik, koordination, styrka, uthållighet och röra sig till musik. Vi leker lekar, bygger banor och testar olika typer av redskap så att gymnasterna får träna sin kropp på många olika sätt. För oss är individen viktigare än diagnosen och därför strävar vi efter att alltid anpassa vår verksamhet utifrån varje enskild deltagares behov.

Avgiften för grupperna är 900 kr/termin och 100 kr i medlemsavgift/år. En termin är minst 13 tillfällen. Börjar man sent på terminen får man avdrag på avgiften för de tillfällen man har missat.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Foto *
Godkännande
Ni godkänner att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på GF Göteborgsgymnasternas officiella hemsida.
Personuppgifter *
Godkännande
I enlighet med den nya dataskyddsförordningen (GDPR) har vi kompletterat medlemsvillkoren med en integritetspolicy. Genom att anmäla ert barn till GF Göteborgsgymnasterna godkänner ni att vi använder uppgifterna enligt vår Integritetspolicy
JA
Målsman
Är du över 18 behöver du inte fylla i målsmansuppgifter. Målsmansuppgifterna blir per automatik inte obligatoriska när du fyller i ett födelseår som innebär att du är över 18 år.
Personuppgifter
PersonNr * -