GF Göteborgsgymnasterna - Tävlingsgrupp

OBS! Detta formulär är endast intresseanmälan till tävlingsgrupp inför höstterminen 2024. Till hösten 2024 har vi tävlingsgrupper för gymnaster födda 2015 eller tidigare.

Är ditt barn född senare än 2015 behöver ni ställa er i vår kö, läs mer HÄR. För att vi ska kunna matcha vilken typ av grupp du/din gymnast kommer trivas bäst i behöver ni beskriva lite vad du/din gymnast har för erfarenheter, vad du/din gymnast tränar på i dagsläget eller vilken nivå du/din gymnast tidigare har tävlat på.

Förflyttning till tävlingsgrupper eller mellan tävlingsgrupper sker utifrån gymnastens ambitions- och kunskapsnivå. Vi har nivåindelade tävlingsgrupper så att alla gymnaster ska få möjlighet att tävla med sin grupp utifrån gruppens tävlingsnivå. Observera att det är gymnastens personuppgifter du ska fylla i! Det finns separata fält för målsmans uppgifter.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Erfarenhet - Vad tränar du på i dagsläget? *
För att börja i en tävlingsgrupp krävs det tidigare erfarenhet av gymnastik.

Personuppgifter *
Godkännande
I enlighet med den nya dataskyddsförordningen (GDPR) har vi kompletterat medlemsvillkoren med en integritetspolicy. Genom att anmäla ert barn till GF Göteborgsgymnasterna godkänner ni att vi använder uppgifterna enligt vår Integritetspolicy
JA
Målsman
Är du över 18 behöver du inte fylla i målsmansuppgifter. Målsmansuppgifterna blir per automatik inte obligatoriska när du fyller i ett födelseår som innebär att du är över 18 år.
Personuppgifter
PersonNr * -