Anmälan Nacka Dans & Teater HT 2023

Den här anmälan gäller höstterminen 2023 för barn i åldrarna 1-6 år samt för vuxna och elever som inte är folkbokförda i Nacka Kommun.

Kursscheman och priser för vår/höstterminen finns på www.nackadansoteater.se

Vi registrerar datumet för din anmälan och du får en automatisk bekräftelse på att vi mottagit din anmälan. Skulle kursen vara fullbokad så hör vi av oss. När du fått en plats i kursen skickar vi en kallelse via mail. I samband med den blir bokningen bindande (enligt distansavtalslagen med två veckors ångerrätt).

Genom att anmäla ert barn till Nacka Dans & Teater godkänner du att vi använder uppgifterna i vårt register enligt dataskyddslagen, GDPR. Läs mer om vår integritetspolicy och godkänn den sedan längst ned på sidan under Användarvillkor.

Vi reserverar oss för eventuella ändringar i kursprogrammet och ev lärarbyte.

Var vänlig läs igenom våra bokningsvillkor Bokningsvillkor och godkänn dem innan anmälan är klar.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Anmälan *
Hösttermin 2023
Nyanmälan / Återanmälan *
Kryssa i om du återanmäler dig till nästa termin eller om du är helt ny medlem
Ny medlem
Återanmälan
Boo Folkets Hus
Orminge Centrum
Dieselverkstan
Sickla
Älta Kulturknut
Älta
Ej Nackabo
Bokningsvillkor *
Godkännande
Jag godkänner bokningsvillkoren och är medveten om att jag måste avboka mig per mejl till administrationen senast en vecka innan kursstart för att inte behöva betala kursen. Vid avanmälan mindre än en vecka före kursstart tar vi ut halva avgiften, fr.o.m. dagen för kursstart hela avgiften även om deltagaren hoppar av kursen. OBS! Obetald kursavgift gäller ej som avbokning. Se länk för hela bokningsvillkoren!
Foto *
Godkännande
Jag godkänner och ger mitt samtycke till att Nacka Dans & Teater publicerar eventuella bilder på mitt barn som tas i samband med tex uppvisningen.  Bilderna kan komma att användas för Nacka Dans & Teaters marknadsföring som tex annonser, sociala medier och webbsidor. Vi skriver inte ut namnet på ditt barn.

Nej
Kontakt *
Hur kom du i kontakt med Nacka Dans & Teater?
Välj ett alternativ!
Personuppgifter