Klättring - Köp ett väggkort till KFUM Klättring

Väggkort ger tillgång till hallen mellan 07.00-21.00 alla dagar om den inte är bokad (OBS! Kolla kalender).

Det kan ta 3-5 dagar efter din beställning till att du har access till hallen. Väggkort går att lösa från att du fyllt 15 år.

12 månader –  1550 kr + 175 kr*

6 månader –  950 kr + 175 kr*

3 månader –  650 kr + 175 kr*

*För att lösa väggkort krävs även att du är medlem i KFUM Umeå (175kr / person och år 2024).

Det nummer du registrerar nedan på mobiltelefon är numret som används för att få access till hallen. Visar du tex ett jobbnummer när du ringer från din telefon är det det numret du måste skriva in där. Det fungerar tyvärr inte med skyddat eller utländska nummer.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret

Om du köper ditt väggkort den 1-20:e i månaden räknas det som startmånad. Om du köper det den 21:a till 31:a i månaden bjuder vi på de extra dagarna och månaderna börjas räkna först från månaden därpå. Väggkorten gäller till den sista i varje månad.
Välj antal månader du vill ha kort. *
Fakturan kommer på din mail inom en vecka med 7 dagars betaltid
Personuppgifter