Göteborgs Basketfestival 2021, 13-16 maj

Dags för säsongsavslutningen i Göteborg!

Det är här alla Alvikare ses, hänger, har kul, spelar basket, vinner, förlorar, åker berg-och dalbanor, gråter, skrattar, kämpar. Och vi gör det tillsammans som en stor familj.

Fyll i nedan formulär och betala sedan in avgiften när du mottagit en faktura. Sista anmälningsdatum är söndagen den 28 mars. Efter 28 mars kan vi ej garantera plats i turneringen.

DATUM OCH BETALNING
Avgiften för spelare på 2 950 :-
Två ledare (coacher eller lagföräldrar) åker gratis per anmält lag som är minst 8 spelare. Alternativ för ledare/föräldrar som vill åka med utöver de två per lag:
Endast resa t/r till Göteborg: 900 :-
Endast Cupkort (mat tors-lör samt buss/spårvagn inom Göteborg ons-lör): 1080 :-

Anmälningar som ej genomförts via formuläret godkänns ej, det gäller spelare, coacher och lagföräldrar. Återbud efter den 26 april måste styrkas med läkarintyg och man får då tillbaka 1500 kronor.

Göteborgsfestivalen kommer meddela oss i början på april om turneringen kan genomföras. Efter det beskedet kommer fakturor skickas ut från Alvik Baskets kansli.

Ring eller maila oss om ni har ytterligare frågor, vare sig det gäller att dela upp betalningen, restider, hur det är att vara borta lång tid hemifrån. Eller något annat.

Vänligen,
Alvik Basket
Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Vad vill du anmäla:  *