Uppdatering av medlemsuppgifter

Hej!

IK Arvika fotboll vill på ett säkrare sätt hantera ert/era barns personuppgifter men även för att kunna leva upp till de ökande kraven kring korrekt information som kommer från Riksidrottsförbundet för bidragstagande föreningar.

En annan anledning är att vi vill underlätta kommunikationen inom föreningen med ledare och medlemmar men även mellan ledare och aktiva. Genom att ha korrekta e-postadresser, telefonnummer till våra medlemmar och även till alla barns målsmän, så kan vi enkelt och säkert kommunicera. När alla uppgifter är uppdaterade kan rätt information skickas till rätt personer, vi kan få tag i rätt berörda personer om det t.ex. skulle hända ert barn någonting under en träning. Det finns även praktiska anledningar så som att i dag krävs det fullständigt personnummer för att få bidrag från Riksidrottsförbundet.

Vi ber er därför att uppdaterar era egna och familjers medlemsuppgifter så att vi kan bli effektivare, säkrare och få en bättre kommunikation inom föreningen.
Samtidigt är detta också ett steg i rätt riktning för att vara miljömedvetna och spara in på vår pappershantering.

Tack på förhand!

Idrottsklubben Arvika Fotboll

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Lag
Jag tillhör - välj i rullgardinen
Roll i grupp *
Foto *
Godkännande
Ni godkänner att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på IK Arvika Fotbolls officiella hemsida.
Ja - utan namn
Nej
Personuppgifter *
Godkännande
Genom att anmäla er/ert barn till IK Arvika Fotboll godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt GDPR.
OBS!!
Personuppgifter är deltagarens uppgifter. Målsmäns e-post och telefonnummer skriv endast under Målsman 1 och Målsman 2. Är du över 18 år, behöver du inte fylla i några målsmansuppgifter.
Personuppgifter
PersonNr * -