Intresseanmälan tävlingssektioner

Hejsan!

Här anmäler du ditt intresse för att byta från en av våra träningsgrupper till vår tävlingsverksamhet. Du kan också använda detta formulär om du idag tävlar för annan gymnastikklubb och ska flytta till Östersund eller om du vill börja i en av våra förberedande tävlingsgrupper.

Vid de tillfällen vi startar förberedande grupper inom tävlingsverksamheten så kan vi också ha direktanmälan via vår hemsida.

Vår tävlingsverksamhet bedrivs på ideell basis och det är ont om platser i grupperna. Du blir kontaktad av respektive sektionsledare om/när det finns möjlighet att provträna. Vi kan tyvärr inte säga hur lång tid det tar men rekommenderar att du fortsätter i en träningsgrupp tillsvidare så du fortsätter att utvecklas inom gymnastiken.

Följ instruktionerna och fyll i formuläret så noggrant som möjligt.

Välkomna!

Östersundsgymnasterna

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Grupp *
Vilken grupp/föening tränar du i idag?
Förkunskaper *
Nämn några gymnastiska övningar du kan
Vilken sektion är du intresserad av? *
Truppgymnastik
Kvinnlig artistisk gymnastik
Manlig artistisk gymnastik
Rytmisk gymnastik
Personuppgifter *
Godkännande
Genom att anmäla er/ert barn till Östersundsgymnasterna godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt GDPR (General Data Protection Regulation).
Målsman
Är du över 18 behöver du inte fylla i målsmansuppgifter. Målsmansuppgifterna blir per automatik inte obligatoriska när du fyller i ett födelseår som innebär att du är över 18 år.
Personuppgifter
PersonNr * -