Intresseanmälan till Kappseglingsträning med extern tränare HT 2023

Vi kommer under hösten 2023 att fortsätta med kappseglingsträning på måndagar med Jonathan Åhlander från Svenska Seglarförbundet. Målet med denna träningskväll är att erbjuda en högre nivå av kappseglingsträning. Vi rekommenderar denna träningskväll för de som vill börja kappsegla också utanför ESS Jolle men att tävla är inte ett krav för att vara med på denna träningskväll. Vi kommer endast att ha Jonathan som tränare/instruktör denna kväll så du behöver ha kunskapsnivån att hantera allt från riggning, sjösättning/landstigning och segling självständigt och på ett säkert sätt. Tempot kommer att vara högt.

Antalet platser på måndagsträningarna är begränsat därav kommer vi med intresseanmälan samt klubbens kunskap om din seglingsnivå som underlag att återkomma med om vi kan erbjuda dig träning på måndagar. Vi kommer prioritera de som vill tävla utanför ESS Jolle i år samt de med högre nivå seglingskompetens men var gränsen går beror helt på hur stort intresset är så tveka inte att skicka in din intresseanmälan.

Kostnad:
Ungdom (även Hjälpis/Instruktör) 1000 kr/termin
Vuxen (från 25 år) 1500 kr/termin

P.S. Har du redan anmält dig till kvällsträningen tisdag, onsdag eller torsdag och inte vill segla flera dagar i veckan kommer du att kunna bli flyttad till måndagar om vi erbjuder en plats.
Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Intresseanmälan HT 2023 *
Kappseglingsträning med extern tränare.
Mitt intresse för att tävla *
Tidigare seglingsträningserfarenhet
Beskriv hur din seglingsträning såg ut under 2022/2023.
Kvällsträning på ESS Jolle måndagar med Jonathan
Kvällsträning på ESS Jolle tisdagar
Kvällsträning på ESS Jolle onsdagar
Kvällsträning på ESS Jolle torsdagar
ESS Jolles sommarläger
Träning på annan klubb
Seglarläger på annan klubb
Instruktör/hjälpis på ESS Jolle men inte seglingstränat själv senaste året
Hade inte möjlighet att seglingsträna under senaste året
Övrig info
Lägg till övrig information du vill att vi ska känna till som del av din intresseanmälan.
Personuppgifter
PersonNr * -