Squash - Anmälan juniorträning HT -21

Välkommen att anmäla dig till juniorträning i squash på Täby RacketCenter!

Du som är mellan 6 - 18 år - våra olika träningsgrupper du kan anmäla dig till:

Måndagar:

kl. 16.00 - 17.00

kl. 17.00 - 18.00

Onsdagar:

kl. 16.00 - 17.00

kl. 17.00 - 18.00

Ansvarig tränare är John O'Donnell. Han förstår svenska, men pratar helst engelska. En bra möjlighet att träna på engelskan.

Du har möjlighet att träna en eller två gånger i veckan, det väljer ni själva (i mån av plats), och det väljer ni här nedanför i anmälan.

Kostnad HT -21:

Träning 1 gång / vecka: 1300 kr (totalt 13 tillfällen)

Träning 2 gånger / vecka: 2000 kr (totalt 26 tillfällen)

Start för träning:

Måndagen den 13/9 (v. 37) och avslutas v. 50

(information kring ev träningar som tvingas ställa in eller annan viktig information kommuniceras via mejl)

Medlemsavgift och förmåner:

För att ta del av våra träningar behöver du också bli medlem och medlemsavgiften är 250 kr. I och med att du blir medlem får du också möjlighet att spela squash gratis på obokade banor tillsammans med en annan medlem. Spelar du med någon som inte är medlem betalar ni halva priset på obokade banor. Skulle du redan vara medlem behöver du förstås inte betala igen.

PS. Ibland hamnar ett bekräftelsemejl i skräpposten, glöm inte att kika där.

Har du några frågor är du välkommen att höra av dig till magnus@tabybadminton.se

Välkommen med din anmälan!

Täby Squash

Genom att anmäla ert barn till Täby Squash godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt GDPR. Ni godkänner även att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på Täby RacketCenters officiella hemsida samt sociala medier som Facebook och Instagram. Om ni inte vill att vi publicerar era uppgifter får ni skicka ett mejl till i magnus@tabybadminton.se

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Vilken/vilka grupper önskar du delta i? *
Du är välkommen att träna en eller två gånger i veckan. Välj att träna måndag eller onsdag - eller båda dagarna.
Grupp 1 - måndag kl. 16 - 17
Grupp 2 - måndag kl. 17 - 18