Återanmälan uppstart efter Covid-19 samt godkännande av GDPR

Hej!

Följ instruktionerna och fyll i formuläret.

Kryssrutor samt personnummer och namn är obligatoriska, men dom andra fälten behöver ni bara fylla i om ni har flyttat, bytt mejladress eller telefonnummer mm.

MVH

IF Gripen Taekwon-Do

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Har du ditt pass? *
Efter den 25 maj 2018 tar inte föreningen ansvar för passen längre utan man måste ta hand om dom själv.

Hämtas inte passen ut kommer dom att förstöras efter ett år.
Nej
Foto *
Godkännande
Ni godkänner att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på Idrottsföreningen Gripen Taekwon-dos officiella hemsida.
Ja - utan namn
Nej
Personuppgifter *
Godkännande
Genom att anmäla er eller ert barn till Idrottsföreningen Gripen Taekwon-do godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt GDPR (General data protection regulation som ersätter personuppgiftslagen).
OBS!
Personuppgifter är elevens uppgifter (Om dom inte har mejladress och/eller telefonnummer så fyller ni inte i nått här). Målsmäns e-post och telefonnummer skrivs endast under Målsman 1 och Målsman 2 (Skriv endast i er egen mejladress och telefonnummer.)
Grupp
Välj vilken grupp du återanmäler dig till.
Välj din nuvarande grad *
Personuppgifter