Anmälan till Brommagymnasterna

Genom att anmäla dig/ditt barn till vår kö ansöker man även om medlemskap i den Ideella föreningen Brommagymnasterna som kostar 100 kr/verksamhetsår (höst/vår).

Står ditt barn redan i kö hos oss behöver du inte göra någon ny anmälan till kommande verksamhetsår, du kommer då få info av oss om hur du gör för att behålla din plats i kön.

Har du frågor kontaktar du oss på info@brommagymnasterna.se

Fyll i formuläret så noggrant som möjligt och följ instruktionerna. Kom ihåg att fylla i uppgifterna på den person som är intresserad av en plats hos oss.

Vi släpper lediga platser till våra grupper inför varje terminsstart och mailar då ut info till er som står i kö. Har vi lediga platser vid tillfället du ställer dig i kö kommer du kontaktas av oss enligt nedan:

-         Vi provar att ringa dig en gång, svarar du då inte kommer du kontaktas via mail.

-         Får vi ingen återkoppling från dig kommer ditt barn/du att placeras i vår kö och vi mailar ut ett mail med en betalningslänk.

-         Medlemsavgiften ska oftast betalas inom 7 dagar. Betalas inte detta plockas ditt barn/du bort från vår kö.

Genom att anmäla ert barn till Brommagymnasterna godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt dataskyddsförordningen GDPR.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Typ av grupp *
Barngymnastik 3-6 år
Truppgymnastik 6 år och äldre
Manlig Artistisk Gymnastik 6 år och äldre
Vuxengymnastik (18 år och äldre)
Jag kan tänka mig att bli tränare *
Om du som förälder kan tänka dig att bli tränare i Brommagymnasterna får ditt barn förtur och vi hjälper till med utbildning mm.

Brommagymnasterna kontaktar dig med mer information gällande tränarrollen.

Nej
Namn och kontaktuppgifter
På den som kan bli tränare
Foto *
Godkännande
Ni godkänner att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på Brommagymnasternas sociala medier (tex hemsida, Facebook, Instagram)
JA
NEJ
Kontakt *
Hur kom du i kontakt med Brommagymnasterna?
Välj ett alternativ..
Tidigare erfarenhet av gymnastik
Här kan du fylla i om det finns någon tidigare erfarenhet av gymnastik.
Personuppgifter
PersonNr * -