Klätterskola Lerums Klätterklubb VT 24

Välkommen till Klätterskola med Lerums Klätterklubb och Grepp 2023

Anläggning: Grepp Smedvägen 24 ,443 61 Stenkullen

För att kunna gå i vår klätterskola måste man vara medlem i klubben. På fakturan ligger därför även med en medlemsavgift. Medlemskapet i Lerums Klätterklubb gäller per kalenderår. Medlemsavgiften för juniorer (0-19 år) är 200 kr. Faktura skickas till angiven e-postadress.

OBSERVERA att i alla grupper (förutom ungdomsgrupperna) är det ni föräldrar som säkrar era barn på kursen så grönt kort för medföljande förälder är ett krav för att ert barn ska kunna delta i klätterskolan.

För att gå i ungdomsgrupperna är topprepskort ett förkunskapskrav.

Lerums Klätterklubb är en ideell förening och vi har ett gemensamt ansvar för verksamheten. Klubbens styrelse har därför beslutat att man som förälder till barn eller ungdom i någon av våra träningsgrupper åtar sig att 1 gång per termin hjälpa till som funktionär eller dylikt vid klubbens arrangemang (t.ex. vid tävling, klubbevent, träningsläger eller liknande).

Observera att anmälan är bindande och avanmälan måste ske senast 2 veckor innan kursstart, annars debiteras en avgift på 500 kr.

Kursstart v 8

Tack för din anmälan och vi hoppas på en kul och spännande vår tillsammans!

Med vänliga hälsningar

Lerums Klätterklubb

Fyll i formuläret så noggrant som möjligt och följ instruktionerna.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Grupper *
Foto *
Godkännande
Ni godkänner att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på LKK officiella hemsida.
Ja - men utan namn
Nej
Personuppgifter *
Godkännande
Genom att uppdatera er/ert barn till LKK godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt PuL (personuppgiftslagen).
OBS!!
Personuppgifter är deltagarens uppgifter. Målsmäns e-post och telefonnummer skriv endast under Målsman 1 och Målsman 2.
Personuppgifter
PersonNr * -