Uppdatering av medlemsuppgifter
Hej! Under 2014 har Heby AIF infört en nytt system för administrationen
kring våra medlemmar. Vi har valt att införa detta system av många anledningar.
Vi vill på ett säkrare sätt hantera era/era barns personuppgifter men även för
att kunna leva upp till de ökande kraven kring korrekt information som kommer
från Riksidrottsförbundet för bidragstagande föreningar. En annan anledning är att vi vill underlätta kommunikationen inom
föreningen med ledare och medlemmar men även mellan ledare och spelare. Genom att
ha korrekta e-postadresser, telefonnummer till er medlemmar och även till alla
barns målsmän så kan vi enkelt och säkert kommunicera. När alla uppgifter är
uppdaterade kan rätt information skickas till rätt personer, vi kan få tag i
rätt berörda personer om det t.ex. skulle hända ert barn någonting under en
träning.
Det finns även praktiska anledningar så som att i dag krävs det bl a
personnummer för att få statligt och kommunalt bidrag.
Vi behöver nu därför er hjälp!
Vi ber er därför att uppdaterar era medlemsuppgifter så att vi kan bli effektivare, säkrare och få en bättre
kommunikation inom föreningen.
Samtidigt är detta också ett steg i rätt riktning för att vara miljömedvetna
och spara in på vår pappershantering
Stort tack för hjälpen!
Heby AIF
Fyll i formuläret så noggrant som möjligt och följ instruktionerna.
|