Intresseanmälan till Minitrupp, köanmälan

Halmstad Frigymnasters Minitrupper, 4-6år, i Gymnastikens Hus Söndrumshallen

(Anmälan kan ske tidigast det kalenderår barnet fyller 4 år och senast det år då barnet fyller 6år)

OBS! De barn som faller utanför aktuell ålder kommer automatiskt att plockas bort ur kölistan. Minitrupp är även en fristående verksamhet som inte garanterar en fortsättning när man är för gammal för minitrupp.

Barn i minitrupp tränar 1 timme 1gång i veckan. Det finns grupper både på vardagar och helger, ni kommer att flyttas över till en grupp där ni kommer att få en notis när det finns en ledig plats och där kan ni själva boka in er. Ni har då möjlighet att välja mer utefter vad som fungerar för just er. Vi ber er att läsa igenom all information noggrant innan ni bokar in er, där framgår all information om avgifter och försäljningsaktiviteter som alla gymnaster är med på.

Vi är alltid i behov av hjälpledare, om du som förälder har möjlighet att vara med får du gärna fylla i det. Är man med som ledare har man en förtur i kön, men det innebär även ett visst ansvar. Att vara ledare är väldigt energigivande och roligt. Vi håller i internutbildningar varje termin samt att det finns möjlighet att utbilda sig mer inom området via Gymnastikförbundet, där vi i föreningen står för alla kostnader.

För anmälan till kö, vänligen fyll i nedanstående uppgifter, anmälningsdatum registreras automtiskt när ni knappar in era uppgifter.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Jag kan vara med som hjälpledare *
Man har alltid förtur om man har möjlighet att vara med som hjälpledare. Kryssa i om du har möjlighet eller ej, alla våra ledare får interna utbildningar varje termin och det finns även möjlighet att fördjupa sig via gymnastikförbundet.

Vid många tillfällen är det just en vuxen vi är i behov av, många ledare är unga och kan behöva stödet och erfarenheten från en er. Det gymnastiska har  de unga ledarna koll på och får träningsprogram av våra anställda ledare.
Nej
OBS!!
Personuppgifter är deltagarens uppgifter. Målsmäns e-post och telefonnummer skriv endast under Målsman 1 och Målsman 2.
Personuppgifter
PersonNr * -