Intresseanmälan till BASGYMNASTIK TÄVLING

Hej

Vi har ett högt tryck på barn som vill börja med gymnastik hos oss. Varje hösttermin arbetar vi med att försöka lösa nya grupper, men det är under förutsättning att vi har halltider och ledare.

Man kan erbjudas en plats tidigare via träningsgruppen för att sedan slussas vidare till basgrupp, men även det är i mån av plats.

Av den anledningen kan det ta lång tid innan man får plats.

Vi är alltid i behov av hjälpledare, om du som förälder har möjlighet att vara med får du gärna skriva det i kommentarerna. Att vara ledare är väldigt energigivande och roligt. Det finns även möjlighet att utbilda sig mer inom området via Gymnastikförbundet, där vi i föreningen står för alla kostnader.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Jag kan vara med som hjälpledare *
Man har alltid förtur om man har möjlighet att vara med som hjälpledare. Kryssa i om du har möjlighet eller ej, alla våra ledare får interna utbildningar varje termin och det finns även möjlighet att fördjupa sig via gymnastikförbundet.

Vid många tillfällen är det just en vuxen vi är i behov av, många ledare är unga och kan behöva stödet och erfarenheten från en er. Det gymnastiska har  de unga ledarna koll på och får träningsprogram av våra anställda ledare.
Nej
Går i minitrupp nu *
Fyll i ja eller nej om ni går i minitrupp.
Nej
OBS!!
Personuppgifter är deltagarens uppgifter. Målsmäns e-post och telefonnummer skriv endast under Målsman 1 och Målsman 2.
Personuppgifter
PersonNr * -