Sommarträning hos Tyresö Kampsport

Anmälan till sommarträning hos Tyresö Kampsport från 10 år  (äldre barn, ungdomar och vuxna tränar tillsammans) !
När: Start 15 juni fram till 10 augusti. Tisdagar och torsdagar kl. 18.00-19.00.
Var: Utomhus - vi varvar mellan Alby (nedanför Albybacken) och inomhus på klubben vid dåligt väder.
Kostnad: 900 kr (rabatterat pris denna sommar)

Sommarträning för alla från 10 år!
För att anmäla dig eller ditt barn till vår sommarträning ber vi dig fylla i formuläret nedan.

Med vänliga hälsningar,

Tyresö Kampsport
Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Foto *
Godkännande
Ni godkänner att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på Tyresö Kampsport officiella hemsida.
Ja - utan namn
Personuppgifter *
Godkännande
Genom att anmäla er/ert barn till Tyresö Kampsport godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt PuL (personuppgiftslagen).
JA
Personuppgifter