Gåfotboll

Hej!

Här är anmälan till gåfotboll i GAIS. Träningar kommer att hållas på GAIS-gården på dagtid utefter önskemål från deltagarna. Man är välkommen att testa på upp till och med tre gånger, men därefter önskar vi att man betalar in medlemsavgiften på 350 kr (250 kr för pensionärer/studenter) för att få vara med på resterande tillfällen. I kostnaden ingår även en T-shirt samt en vattenflaska.

Träningarna leds av deltagarna själva med en ansvarig ledare. Vi tillgodoser träningstid, material och en introduktion vid uppstart men sedan sköter ni aktiviteterna som syftar till att ha roligt och få lite träning på samma gång.

Tid: Tider för gåfotbollen är fredagar 10:00-11:00, med start 5/4. Efter träningen finns möjlighet att fika på kontoret. Träningar genomförs juni ut. I juli samt första fredagen i augusti är det uppehåll.

Plats: Gaisgården

Kläder: Kläder efter väder, ta med er egna träningsskläder och joggingsskor eller fotbollsskor. Möjlighet till ombyte och dusch finns på plats vid önskemål, men det går också bra att komma ombytt.

Observera att anmälan här inte på något sätt är bindande utan vi ser gärna att ni genomför en anmälan även om ni i dagsläget enbart är intresserade.

Vi ser gärna att ni anmäler er i formuläret nedan så vi kan förbereda material, planyta och dylikt innan uppstarten.

Välkomna!

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
OBS!!
Personuppgifter är deltagarens uppgifter. Målsmäns e-post och telefonnummer skriv endast under Målsman 1 och Målsman 2.
Personuppgifter
PersonNr -