Anmälan till dagridläger 2024

Hej!

Välkommen till Torns Ryttarförening.

Kul att du vill vara med och rida hos oss!

Vi är en förening och du måste vara medlem för att kunna delta i våra aktiviteter för bla försäkringsskydd.

Medlemsavgfit: 355 kr/person och år (junior).

OBS! Tänk på att det är ditt ansvar att se till att du har det försäkringsskydd för olycksfall som du önskar för ditt barn! Genom medlemskapet i Torns Rf är man försäkrad enligt SVRFs medlemsförsäkring i Folksam.

Barn som deltar i ridläger behöver ha mognad och kunskap att klara sig själva under dagen tillsammans med ledare.

På ett dagridläger kommer du till ridskolan på dagarna men sover hemma på nätterna. Lägret leds av ridskolans ordinarie instruktörer samt ungdomsledare.

Vid anmälan gäller ”först till kvarn” med reservation för att gruppen ska passa ihop ridnivåmässigt samt med viss hänsyn till elevernas vikt och längd.

På lektionerna blandar vi till exempel dressyr, markarbete, uteritter och köra häst och vagn. Vi utformar varje läger efter elevernas ridkunskaper och önskemål. Teorilektionerna/aktiviteterna följer dagens tema och hålls även dessa av den ordinarie instruktören.

DAGRIDLÄGER v 26-27 KOSTAR 4 500 kr.
v 25 kostar 3700kr

…………………….

Följ instruktionerna nedan och fyll i formuläret så noggrant som möjligt.

Genom att anmäla ert barn till Torns Ryttarförening godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt GDPR.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Dagridläger *
Ridvana *
Uppskatta vilken ridvana du har
Bilder från dagen *
Vi tar bilder under lägret till sociala medier och hemsidan, får ditt barn vara med på bild?
Kryssa i:
vecka 25 Nybörjare 4 dgr