CISV Stockholm - Liseberg 20/4 2024

Den 20 april är det äntligen dags för den efterlängtade Lisebergsresan!

Lokalföreningar från hela Sverige kommer att vara där, från Östersund ner till Malmö-Lund, så ta och häng med du med!

Vi åker ca kl. 05:00 på lördagsmorgonen, samling 04:45 på Willys parkeringsplats vid kungens kurva.

Bussen kommer att göra ett stopp i Linköping både på dit och hemvägen för att hämta upp ett gäng från CISV Linköping.

Är du under 13 år måste du ha med en förälder eller någon annan vuxen som är ansvarig för dig. Det kommer inte finnas någon ledare på plats. Ett tips är att ta med sig matigare fika till bussen och kanske en lunch att äta innan vi går in på Liseberg.

Bussresan kostar ca 400 kr och det finns platser var så sprid till alla ni känner! Inträdet, åkband samt mat på plats betalar alla själva.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
För dig som är under 13 år
Om ja, skriv hens personuppgifter för målsman 2
Reser du med en ansvarig vuxen?
Foto *
Godkännande
Jag godkänner att harmlösa bilder, som inte skadar eller kränker vare sig individ eller grupp får publiceras på CISV Västerås hemsida, i sociala medier samt spridas till media.
Personuppgifter
PersonNr * -