Anmälan friidrottsskola 2021

Vi kommer till sommaren att anordna friidrottsskolor på Östermalms IP under 4 veckor. Friidrottsskolan är för barn och ungdomar födda 2006 - 2011 och öppen för alla oavsett om du är med i Spårvägens FK eller inte.

Vecka 24 (14/6-18/6) måndag till fredag

Vecka 25 (21/6-24/6) måndag till torsdag
Vecka 26 (28/6-2/7) måndag till fredag
Vecka 32 (9/8-13/8) måndag till fredag

Kostnaden per vecka för att delta är 1400:- för v25 och 1600:- för v24, v26 och v32.

Dagarna börjar 09.00 (dag 1 börjar 08.45) och håller på till 15.00, det ingår förutom ledarledda träningar lunch och mellanmål. Alla deltagare får en ryggsäck.

Under veckan kommer de flesta av friidrottens grenar att få provas på, om vädret tillåter kommer det även finnas möjlighet att gå och bada en av dagarna.

Sista anmälningsdag för veckorna 24, 25 och 26 är 1 juni och för vecka 32 är det 27 juli.

Spårvägen har genomfört Folkhälsomyndighetens riskbedömning och kommer att anpassa friidrottsskolan enligt denna. Om du blir sjuk inför sommarfriidrottsskolan betalas alla pengar tillbaka.

Om du har några frågor om friidrottsskolan är du välkommen att kontakta Maia Eppelin via e-post på maia.eppelin@sparvagenfriidrott.se

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Tillstånd att bada *
Kryssa i om ditt barn får följa med och bada
Nej
Anmälan till vecka *
Bocka i den eller de veckor du vill anmäla dig till
Foto *
Godkännande
Ni godkänner att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. får publiceras på Spårvägens FK's officiella hemsida, i Spårvägens klubblokals fönster samt på Spårvägens sociala medier. Ni godkänner även att bilder får användas till marknadsföring av nästa års Sommarfriidrottsskola.
Ja - utan namn
Nej
Personuppgifter *
Godkännande
Genom att anmäla ert barn till Spåvägens Fk's godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt GDPR.
JA
Enkät
Hur hörde du talas om sommarfriidrottsskolan?
Jag har deltagit i sommarfriidrottsskolan tidigare
Jag är redan medlem i Spårvägens FK och fick info av klubben
Såg en affisch på stan
Via en kompis