Välkommen till Södertälje Fotbollsklubb!

Vi är oerhört glada över att ni vill anmäla ert barn till att delta i vår verksamhet.

Vi är en ideell förening med största fokus på att bedriva fotbollsverksamhet för barn och ungdomar men vill vill också spela så högt som möjligt i seriesystem med våra dam och herrsenior lag. Som störta förening i Södertälje till antal medlemmar så anser vi att också äger ett särskilt ansvar att bedriva sociala aktiviteter för barnen och givetvis göra vårt yttersta att utveckla våra spelare inom sin favorit sport.

Det är ett aktivt val du gör som målsman när du anmäler ditt barn hos oss. Våra medlemmar har rätt att kräva resultat i allt. Med utvecklande och välkomnande mental inställning så skall vi bli en bättre för föreningens medlemmar samt för Södertäljes invånare. Vi måste bli bättre på allt men kanske inte här och nu, utan över tid och på ett hållbart tillväga gångsätt.

Att välja SFK för sitt barn är ett aktivt val och därför skall alla som vill delta i vår verksamhet informera sig om vad det betyder. Vår verksamhet vilar på dessa 4 hållbara pelare, den sportliga, den sociala, den ekonomiska och slutligen den administrativa pelaren. För att föreningen skall nå sina mål och utvecklas krävs det engagerade föräldrar och spelare och styras av en driven och engagerad styrelse.

Som målsman för spelare hos oss måste man aktivt välja minst ett område som man kan hjälpa till inom vid behov för att bidra till att barnen skall kunna nå sin fulla potential.

Genom att anmäla mig eller mitt barn till Södertälje FK godkänner jag/vi att SFK använder uppgifterna i register enligt GDPR (General Data Protection Regulation).

Södertälje FK använder uppgifterna till att:

·        Upprätthålla vårt medlemsregister.

·        Föra närvarostatistik vid aktiviteter.

·        Söka bidrag för aktivitetsstöd från kommunen och LOK-stöd från RF.

·        Registrera och administrera spelare i SvFF registersystem FOGIS.

·        Administrera övergångar i FOGIS.

·        Utfärda spelarförteckning i matchrapporter, för att få delta vid match.

·        Skicka kallelser till träning och matcher.

·        Skicka fakturor på medlemsavgift och spelaravgift, samt uppföljning på  betalningen av dessa.

Uppgifter som vi lagrar för samtliga medlemmar är namn, personnummer, bostadsadress, telefonnummer och e-postadress, samt lagbilder, profilbilder på föreningens/lagets hemsida etc. publiceras på Södertälje FKs officiella hemsida. De som inte samtycker till att vara med på bilder som publiceras på våra webbplatser, skall meddela detta till oss på medlem@sodertaljefk.se

För målsmän lagrar vi namn, e-postadress och telefonnummer, tillsammans med uppgifterna för de medlemmar som är under 18 år.

När medlemmen avslutar sitt medlemskap raderas alla uppgifter om medlemmen och i förekommande fall även målsmännens uppgifter. Medlemmen är skyldig att skicka mail till oss och avsluta sitt eller barnens medlemskap.

Skickas till: medlem@sodertaljefk.se eller Box 19008, 152 25 Södertälje

Tack för din anmälan!

Södertälje FK

* Genom att klicka på skicka accepterar du våra villkor

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Välj minst ett av dessa alternativ. *
För att ert barn skall få vara med i vår verksamhet så måste en eller flera målsmän vara med och hjälpa till inom ert barns lag eller inom föreningens verksamhet.
Administrativ
Ekonomi
Socialt
Sportligt
Personuppgifter
Personuppgifter är deltagarens uppgifter. Målsmäns e-post och telefonnummer skriv endast under Målsman 1 och Målsman 2.
Personuppgifter
PersonNr * -