Välkomna till IFK Umeås bokningssystem (För medlemmar- och ickemedlemmar) Läs texten nedan noga!

För att boka/anmäla sig till våra aktiviteter behöver man inte vara medlem i IFK Umeå, men man måste skapa en användare för att logga in på IFK Umeås bokningssystem.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa en användare.

Hur man bokar:
Ny användare

Klicka på knappen "Logga in".

Fyll i din e-post i första steget och därefter ditt/ditt barns personnummer samt övriga kontaktuppgifter.

Du har nu skapat ett konto.

Det mailas nu en engångskod till din e-postadress. Skriv in engångskoden här på sidan.

Tryck sedan på den personen som du vill boka in i aktiviteten.

Klicka sedan på den grupp/aktivitet som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Om bokningen innebär en kostnad som måste betalas i samband med bokningen kommer du att måsta betala innan du har bokat din plats. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Befintlig användare

Har du redan ett en användare klickar du på knappen i guld  "Logga in".

Fyll i din e-post i första steget, det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden.

Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare".

Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Om bokningen innebär en kostnad som måste betalas i samband med bokningen kommer du att måsta betala innan du har bokat din plats. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Är ni osäkra på vilken grupp som passar er bäst så ta en titt på respektive sektions sidor på www.ifkumea.com för detaljerad information.

Har ni frågor om hur du bokar/anmäler dig kan ni gärna kontakta IFK Umeås kansli via kansliet@ifkumea.com eller på telefon 090-77 37 08.