Här kan ni anmäla er till våra grupper. Börja med att läsa och ta del av nedan information. Logga in och genomför anmälan och betalning.

Mälarö Hockeyförenings höstlovscamp 2023

Vi har det stora nöjet att bjuda in till vår mycket populära HÖSTLOVSCAMP, 30/10 – 1/11.

Vi gästas glädjande nog återigen av Robert Nordmark och Anders Hultin + Gästtränare.

NÄR:

Måndag-Onsdag, 30 OKT – 1 NOV
GRUPPER:

3 grupper – Max 25+2 i varje grupp
ÅLDER:

Födda 2007 - 2016
KOSTNADER:

Utespelare 1495 kr | Målvakt 395 kr
Det ingår lunch alla dagar.

UPPLÄGG PER DAG:
2 Skillspass

Anmälning till våra arrangemang görs nedan

Logga in och genomför anmälan och betalning.

Nu erbjuder vi nya digitala betalningsmetoder – allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail info@malarohockey.se

Återbud:

MHF behåller alltid 1000 SEK, för adm. kostnader. Vid återbud efter 20/10 behåller föreningen hela avgiften.

För deltagare som påbörjat campen, men inte fullföljer veckan sker ingen återbetalning.

Force Majeure:

Om en force majeure-situation inträffar och föreningen med anledning av denna omständighet, som är utanför dennes kontroll, eller om ishockeyförbundet eller myndighet bedömer att det är nödvändigt för deltagares säkerhet eller hälsa tex. Covid-19 tvingas ställa in sommarcampen, kommer föreningen behålla 1000 SEK för administrativa kostnader. Detta med syftet att täcka en liten del av den planering och det arbete som föreningen lägger ned för att kunna driva sommarcampen.

Varmt välkommen med din anmälan!

#viärmälaröhockey