VÅRTERMINEN STARTAR 15:E JANUARI

- Anmälan för nya medlemmar öppnar 8:e januari -

De första 2 veckorna är öppna för provträning men därefter behöver man bli medlem om du önskar fortsätta träna.

För att bli medlem hos oss på Apex Kalmar behöver du:

• Registrera dig i vårt medlemssystem (SportAdmin)
  • Boka dig i en träningsgrupp
  • Betala termins- och medlemsavgift

VIKTIGT!

DET ÄR BEGRÄNSAT ANTAL PLATSER I NYBÖRJARGRUPPERNA SÅ DET ÄR FÖRST TILL KVARN SOM GÄLLER.

OBS!! - Under vårterminen finns det ingen nybörjargrupp i MMA - OBS!!

Alla som varit medlemmar under föregående termin flyttas automatiskt över till nästa termin.

I början av januari skickas mail ut där du får bekräfta din plats om du vill fortsätta träna och isåfall betala terminsavgiften.

Vill du inte fortsätta träna kan du klicka i "Avboka" så tas du bort ur gruppen.

Om en grupp blir fullbokad går det att sätta upp sig på bevakningslista om en plats blir ledig.
Då skickas mail ut till alla på listan och det är först till kvarn att boka en plats i gruppen.

Har du tränat kampsport innan och vill börja träna igen maila oss på info@apexkalmar.se