Välkomna till vårt bokningssystem

Anmälan till alla grupper är nu öppen. Ni som under förra säsongen varit med i föreningens verksamhet finns redan i systemet och ska därför inte nyanmäla er. Fakturor skickas ut till alla (utom Skidkul) i månadsskiftet okt/nov.

Om du ska vara ledare och därmed behöver särskilda kontouppgifter så hör av dig till elineriksson76@gmail.com.

Betalning sköts i SportAdmin tillsammans med deras betalpartner Quickly. De betalningsmöjligheter som erbjuds är:

• Kortbetalning

• Swish

• Fakturabetalning*

• Delbetalning*

* vid faktura- eller delbetalning kommer det att tas en lätt kreditupplysning. Detta är en standardkontroll och ingenting som påverkar din kreditvärdighet.

För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift mellan 9–59 kr.

Det går bra att prova på att träna med någon av våra grupper två gånger innan du registrerat dig som medlem. Ni får kontakt med ledarna via mejl, sms eller genom att komma till en träning på Ormberget.

Hur du gör för att anmäla dig och din familj

Se videon: https://www.luleagjutaren.se/sida/?ID=398761

Steg 1: Skriv in din epostadress ovan och klicka på Logga in. Fyll i de uppgifter som efterfrågas. En engångskod skickas till din epostadress. Skriv in den.

Steg 2: Samtliga personer som ska vara medlemmar skapas genom att välja ”Ny deltagare” högst upp i menyn. Din e-postadress MÅSTE  finnas med under Målsman på SAMTLIGA BARN MEN ÄVEN PÅ DIN PARTNER.

Steg 3: När alla personer är skapade kan du påbörja bokning till en grupp. Observera att personerna inte automatiskt blir ihopkopplade som en familj efter steg 2. För att göra det på  rätt sätt måste du nu välja dig själv högst upp och klicka på en grupp. Klicka på Reservera en plats.

Steg 4: Välj Familjemedlemskap.  Det står nu "Du är inte kopplad till någon familj. Klicka på ändra för att koppla ihop dig eller skapa en ny". Klicka på Ändra. Då dyker samtliga personer som du har skapat upp. Välj vilka du vill lägga till i familjen. Där ser du också att det är din epostadress som styr och är gemensam på de personerna (under förutsättning att du lagt till den adressen på Målsman 1). Klicka på Spara.
Avbryt sedan anmälan utan att betala (för du som vuxen ska ju inte betala någon träningsavgift).

Steg 5: Välj ett barn och anmäl till önskad grupp. Familjemedlemskapet inkluderar nu Barn1, Barn2, Målsman 1 osv. Du kan därmed betala familjeavgift och träningsavgift för det första barnet på något av de valbara sätten.

Steg 6 (finns inte i videon): Boka därefter nästa barn till önskad grupp. Familjemedlemskapet är redan betalt och endast träningsavgift betalas nu.

Det kommer att läggas till administrationsavgift på varje betalning och tyvärr går det inte att slå ihop ett barns alla träningsgrupper eller en familjs alla betalningar till en gemensam.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail:  elineriksson76@gmail.com eller amm.lindblom@gmail.com.