Nu är det dags för alla Yorokobisar att anmäla sig till terminens stora karateläger hos Tibble Karateklubb!

• Du måste föranmäla dig via detta formulär, det går inte att anmäla sig på plats.
  • Alla som vill gå på lägret får det, det är ingen platsbegränsning.

Under lägret finns möjlighet till gradering till samtliga bältesgrader för både barn och vuxna. Dan-gradering (svart bälte) sker på lördag eftermiddag och Kyu-gradering (rödvitt-brunt bälte) sker på söndagen.

• Du kan gå på lägret utan att gradera.
  • För att få gradera på lägret, behöver du träna båda dagarna.
  • Om du av sjukdomsskäl behöver stanna hemma från läger och gradering, kommer det finnas möjlighet till uppsamlingsgradering.

Hur man bokar:

1. Klicka på den blåa knappen "Logga in för att boka".
  2. Fyll i den e-post du har angivit till Yorokobi (som tränande och/eller målsman till barn som tränar) och tryck på "Logga in". Det mailas nu en engångskod till din e-post.
  3. Skriv in engångskoden och tryck på "Logga in".
  4. Välj vilken familjemedlem som du vill boka. (Välj INTE "Lägg till deltagare", då endast redan registrerade medlemmar får gå på lägret.)
  5. Klicka på den grupp som du vill boka.
  6. Klicka på "Reservera en plats" längst ner för att komma till anmälningsformuläret. Följ därefter instruktionerna i formuläret.

Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

För att anmäla en till familjemedlem, öppna formuläret igen och ändra "Vald person" uppe i vänstra hörnet. Följ sedan steg 5-6 igen.

Har du frågor om anmälan, kontakta kassor@yorokobikarate.se. Har du frågor om läger eller gradering, ta tag i din närmsta tränare.