Välkommen till vårt bokningssystem

Här bokar du din plats till matcher och liknande.

Tjänsten fungerar inte riktigt som en vanlig webbutik, utan är en del i vårt medlemssystem varför du först behöver registrera din mejladress och sedan logga in.

OBS! OBS! OBS! Bokning görs i ditt eget namn. Alltså INTE spelarens om du ska titta på ditt barn.

Är du inte registrerad i föreningen sedan tidigare uppmanas du att registrera dig.
(Om du av någon anledning inte vill registrera dina uppgifter så ber vi dig kontakta kansliet.)

Läs under "så fungerar det" hur du gör din beställning.

Vi erbjuder digitala betalningsmetoder – allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration, samt för att du som supporter ska kunna köpa din biljett i förväg när det passar dig.

Bokningsbekräftelsen du får efter genomfört köp visas sedan upp när du kommer till arrangemanget.

För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift mellan 9 - 59 kr till vår betalpartner Billmate.
Alla som betalar i förväg är med i en utlottning på våra arrangemang som tack för att ni har förenklat för oss.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad till en match bara genom att skapa ett konto, utan först när betalningen är genomförd till en viss aktivitet (här kallad "grupp") och du har fått din betalningsbekräftelse.

Har du frågor är du välkommen att kontakta oss via mail till kansli@hagforsif.nu

Det går också bra att ringa oss på telefon 079-341 58 70, säkrast på förmiddagar. På kvällar och helger i nära anslutning till aktiviteter går det även att ringa 070-214 46 81

Varmt välkommen till våra aktiviteter!