Välkommen till Frövi Judos bokningsportal!

Vi är glada att du är intresserad av att bli en del av vår förening. Här följer en steg-för-steg-guide för hur du bokar din plats, oavsett om du är en befintlig medlem eller ser fram emot att bli en ny del av vår judofamilj.

För befintliga medlemmar:

• Ange din Emailadress i rutan
  • Klicka på den blåa knappen "Logga in för att boka".
  • och vänta på att få en engångskod skickad till dig på den emailadressen du angav.
  • Fyll i engångskoden för att fortsätta.
  • Välj den medlem i familjen du vill boka för, eller lägg till en ny deltagare om nödvändigt.
  • Välj önskad grupp och klicka på "Boka".
  • En bokningsbekräftelse skickas till din e-post.

För nya medlemmar:

Observera: Innan du registrerar dig som ny medlem uppmanar vi dig att besöka en träning och diskutera med ansvarig tränare för att säkerställa att det finns plats i önskad grupp.

Denna initiala kontakt är viktig för att säkerställa att det finns plats i gruppen, speciellt viktig under vårterminen.

Observera även att träningsgruppen 'Liten & Stor' har ett separat intresseanmälan. som du når här!

• Ange din Emailadress i rutan
  • Klicka på den blåa knappen "Logga in för att boka".
  • Fyll i engångskoden för att fortsätta.
  • Välj vilken medlem du önskar boka för.
  • Välj önskad grupp och klicka på "Boka".
  • Du får en bokningsbekräftelse skickad till din e-post.

Om gruppen du vill anmäla till inte finns betyder detta att gruppen är full eller att intaget för terminen är stoppat

Viktigt att notera: Att skapa ett konto innebär inte automatisk bokning i en grupp.

Har du frågor?

Tveka inte att kontakta oss på info@frovijudo.se om du har några frågor eller behöver hjälp. Vi ser fram emot att välkomna dig till Frövi Judo!

info@frovijudo.se | www.frovijudo.se