Nu är det dags att anmäla sig till årets sommarfotbollsskola!

Även i år är sommarfotbollsskolan gemensam för FCH, HIF och IFK.

Den kommer att pågå 2020-06-21-- 2020-06-24 klockan 10:00-12:00 på Österås, planerna D/E/G

Fotbollsskolan har ledare från de tre arrangerande föreningarna och inriktar sig till barn födda mellan 2008 och 2013. Sommarfotbollsskolan får värdefullt stöd från Sparbanken Skåne.

Kostnaden är 300 kr (administrationsavgift tillkommer), alla deltagare får en t-shirt.

Antalet platser är begränsat så anmäl dig genom att klicka på länken nedan senast den 4/6.

Hur Anmäler jag

* Logga in med epostadress uppe till vänster (verifieringskod skickas till angiven adress).

* Om er epostadress redan finns i föreningen får ni välja mellan personer som är kopplade till epostadressen.

* Finns inte epostadressen i föreningen så kommer ni att få möjlighet att lägga upp spelaren i föreningen (detta krävs för alla från HIF/IFK).

Välkomna!