Våra befintliga medlemmar kan anmäla sig till våren 2024 från den 18 Dec kl 09.00. För nya medlemmar öppnas bokningen den 8 Januari  kl 09.00.

Klicka på den röda knappen "Logga in" ovan och följ instruktionerna för att boka en plats. Notera att det kan ta några minuter innan koden kommer till din mail.

Glöm inte att läsa igenom våra betalningsvillkor så att du ser vad som gäller kring eventuell återbetalning.

Är du osäker på vilken grupp som passar bäst kan du klicka på respektive grupp för att läsa mer. Har ditt barn gått på gymnastik tidigare ber vi dig kontakta kansliet för att få hjälp med placering i rätt grupp.

Har du några frågor får du gärna kontakta oss på kansliet@turn.se

Är den grupp du önskar fullbokad?

Då finns det möjlighet att prenumerera på att få en avisering när en plats blir ledig i aktuell grupp.

Gå in på aktuell grupp och klicka på knappen ”bevaka

Vill du bli stödmedlem?

För dig som vill bli stödmedlem så klickar du på rubriken ”Övrigt” och därefter ”Stödmedlem”.