Välkomna till vårt anmälnings- och betalningssystem.

För att anmäla dig:

Steg 1: Logga in -> Fyll i din e-post och följ stegen.

Steg 2: Välj medlem eller "Ny deltagare".

Steg 3: Välj grupp, här visas mer info om gruppen samt pris.

Steg 4: "Anmäl och betala"

Vi digitaliserar och automatiserar vilket gör det smidigare för oss som förening men även för våra medlemmar. Med anledning av detta tillkommer en administrationsavgift på 9-59 kr (beror på terminsavgiftens storlek) per betalning för att täcka transaktionskostnader och automatiserade funktioner.

När du anmält dig och fått betalningsaviseringen till din e-post kan du ladda hem SportAdmins MedlemsApp i din telefon, där har du ditt digitalt medlemskort, nyheter, utskick m.m.

Anmälan är inte bindande så om ni ångrar er meddela oss på e-post, se adressen nedan.

OBS! Om du har aktivitetsbidrag ska du inte anmäla dig här. Kommunanställda skickar ett mail till bodensgymnastikklubb@gmail.com och bifogar underlaget. Regionanställda anmäler sig via E-passi. När vi fått underlaget eller meddelande från E-passi lägger vi in er som medlem och ni kan hämta medlemskortet i Sportadmins medlemsapp.

Säker träning: För att minska smittspridning anpassar vi våra gympapass utifrån antal deltagare och lokalstorlek (max 50 personer i vår största lokal). Vi tillhandahåller handsprit och ytsprit för redskap. Ni som vill använda mattor kan ta med egna eller använda de som finns på Hildursborg. Tänk på att hålla avstånd. Stanna hemma när du är sjuk.

Har ni frågor kontakta oss gärna på e-post: bodensgymnastikklubb@gmail.com