SMGKs bokningssystem

För att se grupper/hallar/dagar/tider mm scrolla ner och klicka på gröna fliken GÅ VIDARE

Finns det ledig plats i någon av våra grupper kommer du se det här. Ni kan filtrera på ålder och på plats.
Boka plats- manual

Klicka på gruppen för att få upp mer information om den.

Vi anpassar våra träningsupplägg så att gymnasterna får träna på den nivån de befinner sig just nu.

Självklart kommer de bokningsbara platserna först tilldelas till befintliga medlemmar (gymnaster från föregående termin). Våra VITA grupper är FA- Familj,BA- Barn, FL/PO- Flick/Pojk, ungdom och Vuxengrupp.

VIT grupp- Träna för glädje!

Grupperna är indelade efter födelseår så siffran efter benämningen hänvisar till viket födelseår gymnasterna i gruppen har
ex VIT BA2013 - Barngrupp för barn födda 2013

Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Vi vill uppmärksamma om att tiderna är preliminära och kan komma att ändras.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto eller göra en intresseanmälan.
Notera att vi inte har kösystem utan det är "först till kvarn" som gäller.

Intresseanmälan

Även om alla grupper är fullsatta så vill vi gärna känna till ert intresse så kan vi prioritera uppstart av nya grupper. Intresseanmälan

Betalning

Vi har börjat använda ett automatiserat och digitalt föreningssystem för att skapa ännu bättre förutsättningar för att utveckla vår verksamhet.

Detta innebär att du som medlem kommer att kunna betala dina avgifter via digitala betalningsmetoder (Kort, faktura eller delbetalning)- en smidigare upplevelse fördig och en enklare hantering för oss.

Detta kommer även att bidra till en minskad manuell administration för oss som förening då din betalning kommer att prickas av dirket i vårt system. Så fort du betalt din Medlemsavgift får du tillgång till en mängd smarta funktioner i SportAdmin i MedlemsApp!
Appstore (iOS)
Google Play (Android)
En administrationsavgift mellan 9-59kr, beroende på beloppet, per betalning tillkommer.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail kansli@smgk.se