Välkomna till vårt bokningssystem

Finns det ledig plats i någon av våra grupper kan ni se det här ovan.

Om det står "Ej Öppen" betyder det att gruppen av olika anledningar ej tar emot ny-anmälningar denna termin.

Klicka på gruppen för att få upp mer information om den samt vilka förkunskaper som behövs. Viktigt att ni läser noteringarna så att ert barn är född rätt årtal.

Anmälan är bindande och betalas direkt, med kort- eller fakturabetalning.

Är ni osäkra på vilken grupp som passar ert barn bäst mailar ni till oss på holmsundsgymnasterna@gmail.com

OBS! Bokningssystemet kräver att ett svenskt personnummer anges för personen som vill bli medlem. Hör av er till oss i god tid innan bokningen öppnar om ert barn saknar svenskt personnummer. Vi kan då lägga in personen i vårt bas-register och ni får samma chans att boka när platserna släpps.

Hur man bokar:

Notera att det årtal som står inom parentes vid truppens namn är det årtal deltagaren måste vara född. Exempelvis födelseår 2009. Alternativt mellan 2002-2006 om vi har ett större spann på åldrar i en och samma trupp. Alla trupper tar emot både flickor och pojkar.

När ni klickar på en trupp får ni upp gällande träningsavgift. Träningsavgiften gäller för 1 (en) termin. Vid betalning tillkommer en medlemsavgift på 200,00 SEK. Medlemsavgiften gäller för 1 (ett) år och kan därför vara bortplockad vid utcheckningen, om ni betalade medlemsavgift under förra terminen.

Det läggs även på en administrativ avgift för våra betalningstjänster: Kortbetalning, delbetalning samt fakturabetalning.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail holmsundsgymnasterna@gmail.com eller på telefon 070-595 36 25.