Välkomna till vårt bokningssystem

Welcome to our booking system

Finns det ledig plats i någon av våra grupper kan du se detta här nedan.

Är ni osäkra på vilken grupp som passar ert barn bäst så kontakta oss på info@skateacademy.se

Do not hesitate to contact info@skateacademy.se with questions about our courses

Hur man bokar/How to book:

Befintlig medlem/registed member

Har du redan ett konto klicka på  knappen "Logga in". Fyll i din e-post i första steget, det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Choose "Logga in" button, fill your e-mail and you will get temporary code sent to to you via e-mail. Then choose the course you want to book.

Ny deltagare/new participant

Klicka på  knappen "Logga in". Fyll i din e-post i första steget och därefter ditt/ditt barns personnummer samt övriga kontaktuppgifter. Du har nu skapat ett konto. Det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken deltagare som du vill boka.
Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Choose "Logga in" and fill in the profile with you/your child's personal info to create your account. Then choose the course to book.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Har ni frågor kontakta oss gärna via e-mail  info@skateacademy.se